MARK HARBERS (VVD TWEEDE KAMERLID) IN LEEUWARDEN: KENNIS, INNOVATIE EN ECONOMIE

Op 22 februari a.s. bezoekt VVD Tweede Kamerlid Mark Harbers Leeuwarden. Mark Harbers is sinds december 2009 lid van de 2e kamer fractie, daarvoor was hij VVD-wethouder in Rotterdam. Mark Harbers is onder meer VVD-woordvoerder hoger onderwijs. Het werkbezoek staat in het teken van kennis, innovatie en economie. Van 12.00 tot 13.00 uur geeft Mark Harbers een gastcollege met de titel “De huidige student als innovatieve ondernemer van morgen?“ voor studenten en belangstellenden in Stenden University in samenwerking met studentenvereniging Io Vivat. Locatie: Rengerslaan 8 (Stenden Hotel). 's Middags vindt er een segway tour plaats door de binnenstad van Leeuwarden vanaf Stenden University. www.segwayontour.nl. Van 16.00 tot 18.00 uur is er een bijeenkomst in de Johannes de Doperkerk, het starterscentrum Watertechnologie, met een presentatie over onder meer Wetsus en gesprek over innovatie en economie. Locatie: Oostergoweg 7 – Leeuwarden.