VVD STELT VRAGEN OVER COMMUNICATIE MET ONDERNEMERS - WINKELIERS OVER TIJDELIJKE VERPLAATSING MARKT

De VVD Leeuwarden vindt de communicatie met het bedrijfsleven van cruciaal belang voor een goed ondernemersklimaat. De communicatie moet open zijn en tijdig plaats vinden, maar ook op de goede momenten, met de juiste frequentie én met de juiste partijen. Zo moet er dus niet alleen maar worden gesproken of gecommuniceerd met vertegenwoordigers van het bedrijfsleven, maar ook met direct betrokken ondernemers. In het voorstel voor de keuze voor de tijdelijke locaties van de markten staat: “Met belanghebbende partijen, zoals winkeliers en ambulante handel is intensief van gedachten gewisseld om de markten daar te plaatsen waar ze voor zowel ambulante handel, winkeliers en winkelend publiek een toegevoegde waarde hebben.” De VVD Leeuwarden krijgt echter signalen dat het overleg en de communicatie rondom de tijdelijke verplaatsing van de markten zeker niet intensief is geweest, integendeel zelfs, ronduit beperkt en summier. meer >>>