VVD LEEUWARDEN: STEM OP DE LEUKSTE WINKELSTRAAT VAN NEDERLAND (SINT JACOBSSTRAAT OF KLEINE KERKSTRAAT)

De Sint Jacobsstraat en Kleine Kerkstraat in Leeuwarden zijn genomineerd voor de titel Leukste winkelstraat van Nederland. In een tussenstand staat de Sint Jacobsstraat op een verdienstelijke tweede plaats, achter de Kleine Houtstraat in Haarlem, en de Kleine Kerkstraat op nummer 11. Amsterdam. Stemmen kan nog tot 11 december op NL Streets AwardVVD-raadslid Wyb Feddema roept op te gaan stemmen: "Ondanks oproepen van de winkeliers heeft niemand de nominatie opgepikt. De gemeente niet, Expeditie Leeuwarden niet en de media niet. Gek, want toen restaurant Doozo meedeed aan Mijn Tent is Top werd alles uit de kast gehaald en ook toen Leeuwarden meedeed aan De Restauratie was de gemeente er als de kippen bij om een stemactie te ondersteunen. Laten we toch trots zijn op iedere prijs en publiciteit die we als stad kunnen pakken: stemmen dus!"