VVD LEEUWARDEN ORGANISEERT EXPERTMEETING WONEN

Op woensdag 24 februari organiseert de VVD Leeuwarden een expertmeeting wonen. De VVD gaat in gesprek met architecten, makelaars, projectontwikkelaars, aannemers en banken over de woningmarkt in Leeuwarden. Wonen? Iedereen heeft er wel een mening over! Leeuwarden heeft ambitie en wil groeien, maar ontwikkelen we ook de woningen die mensen van buiten de stad aantrekken? Bouwen we wat we moeten bouwen of moeten we het over een andere boeg gooien? Bouwt Leeuwarden wat de markt vraagt? Nederland vergrijst, wat betekent dit voor de vraag naar (senioren-)woningen? Staan er teveel woningen te koop of valt dat juist mee? Wat gebeurt er nu echt op de markt? Welke rol speelt de crisis? Hoe krijgen we de bouw meer op gang? Hoe creëren we meer balans op de Leeuwarder woningmarkt? Wat moet anders, wat kan beter? De uitkomsten van deze expertmeeting worden na deze bijeenkomst gecommuniceerd  en zullen mede de  input vormen voor de standpunten van de VVD Leeuwarden.