Ondernemers meldpunt

Als ondernemer kunt u problemen met de gemeente Leeuwarden ervaren. Dit kan bijvoorbeeld gaan over een besluit van de Gemeente, het gedrag van de Gemeente of over handhaving van wet- en regelgeving. De grote hoeveelheid regels maken het ondernemerschap er niet altijd makkelijker op. Vooral niet wanneer deze soms onduidelijk zijn, of elkaar zelfs tegenspreken.

Wij, de VVD Leeuwarden zijn van mening dat ondernemers moeten kunnen doen wat ze goed kunnen, namelijk ondernemen! Om hier aan bij te dragen, hebben we een meldpunt in het leven geroepen. Dit meldpunt is bedoeld ter inventarisatie van klachten over alles waar u als ondernemer tegenaan loopt. Denk hierbij aan aanbestedingsprocedures, vergunningen, regels, regeldruk en dergelijke. Hierdoor willen wij de ondernemers en hun problemen beter leren kennen, zodat we hier in de toekomst nog beter op kunnen anticiperen.

U kunt uw klachten, verzoeken, suggesties of meldingen bij ons achterlaten via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.