VVD stelt vragen over het verwijderen van reclameborden

Op zaterdag 17 januari verscheen er in het Friesch Dagblad met de kop “Ondernemers moeten naam van gevel halen”. Dezelfde dag nog vroegen wij aan Leeuwarder ondernemers wat hun mening hierover is en wat voor hen de gevolgen zijn.

We zijn geschrokken van de hoeveelheid aan reacties, maar ook van het gevoerde beleid. De komende tijd gaan we bezig met alle informatie en zetten wij ons in voor een andere oplossing. Een oplossing waarbij ondernemers in Leeuwarden ook wel bij varen.

Als eerste hebben we naar aanleiding van het artikel in het Friesch Dagblad en de bij ons bekende reacties vragen aan de gemeente gesteld. Daarbij hebben we verzocht om de controles stop te zetten, een tussentijdse evaluatie op te stellen en deze aan de gemeenteraad voor te leggen. Dit zou kunnen leiden tot het aanpassen van het reclamebordenbeleid.

Via deze link leest u de vragen zoals die zijn gesteld op 19 januari 2015.

Wordt u als Leeuwarder ondernemer ook getroffen door deze maatregel, maar heeft u nog geen contact met ons opgenomen? Doe dit dan door een e-mail met uw gegevens te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..